Saturday, April 18, 2009

Zaterdag is rommelmarktdag en ik heb nieuwe dingen gevonden.


Zocht al een tijdje een (mooie) tas om mijn nieuwe camera in te stoppen. Op ebay worden er aangeboden maar de verzendkosten alleen al zijn daar erg duur.Ik zag eerst de tas,maar toen merkte ik dat er iets in zat.

Hij bevatte een polaroid met nog 7 foto's(om te maken).De polaroid die er voor staat(/ligt) is gemaakt omdat ik hem wilde testen. De man die erop staat is de verkoper. Het lijkt niet zo maar hij was heel vriendelijk. Ik heb de tas en de polaroid voor 3 euro gekregen van hem,en daar ben ik hem heel dankbaar voor.

2 comments:

Mirthe said...

sick sick sick sick sick, een polaroid voor 3 euro:O Ik denk dat ik hier op koninginnedag ook maar eens ga speuren voor polaroid camera's!

Anonymous said...

een polaroid voor 3 euro :o
ik ga u meppen morgen!
zo jaloers :o