Friday, January 22, 2010

10 dingen die mij blij maken

Ideetje overgenomen van marmelindela.
Dus,ik ga 10 dingen die me blij maken posten. één van deze dingen moet ik vandaag zelf doen.

1. Inspiratie krijgen door mooie outfitjes van andere mensen.

2. Naar oude foto's van mezelf kijken en denken: Ik ben blij dat ik ben veranderd. (die zonnebrillen bijvoorbeeld,verschrikkelijk.)

3. Naar mooie foto's kijken.

4. Mooie (zomer)jurkjes. Deze zijn trouwens van papier,en de foto is genomen in het modemuseum. Maar vind ze zo leuk.

5. Ijs en aardbeien

6. Kusjes

7.Foto's van leuke momenten terug bekijken.

8. Het zusje

9. Day zero project en project 365
Deze geven mij echt motivatie om dingen te doen die ik altijd wel wilde,maar meestal niet deed omdat ik er te lui voor was.

10. Last but not least: veel en lekker eten.


Ik tag: Laurein , Vero , Mirthe , Tess, Vicky & Inga.

6 comments:

Laurein said...

ik hou vooral van 1, 4, 5 en 8!

Anja said...

Haha,die 8 had ik wel verwacht.

Mirthe said...

Ah wat leuk dat je mij getagd hebt! Deze is ook echt leuk:) Ik ga hem snel doen!

Ilse said...

leuke post!! je zusje is te schattig. fijn dat je mijn music taste waardeert, thanks! ^^ vind het altijd zo leuk om bijpassende muziek bij mijn posts te vinden hihi

Thuhien said...

DIE LAATSTE!
hahahaha

xoxo, thn

Michele said...

Leuk lijstje!