Sunday, September 19, 2010

Lang geen post,geen tijd meer denk ik. Ik ga nu naar school en probeer het beste er van te maken,en veel werk te steken in mijn opdrachten. Ik zit ook op kot in Antwerpen nu en ben heel blij daarmee,wilde het al zolang. Ik ga nu wel veel meer in budget vorm moeten kopen en sparen maarja,dat zie ik als een goed ding. Ik kijk zo uit naar het zelf maken van al mijn eten,dat wilde ik hier thuis al vaker doen,maar nu moet het gewoon zelfs,en mag ik alles doen wat ik zelf wil. Ik ben echt wel blij nu,tegenover vorig jaar is er al ZOVEEL veranderd. Ik zit in een zeer goede richting en ben eindelijk uit mijn klein stadje Geel weg. I'm happy now.

2 comments:

Mirthe said...

:) Heel leuk! Wat doe je nu? Ik vind het leuk om een keertje langs te komen in het mooie Antwerpen!

Mirthe said...

Ik ben een beetje op de grens van Vaals/Gemmenich/Aken geweest :) Was heel leuk en gezellig!
Is het trouwens moeilijk om een kamer in Antwerpen te vinden? Want je hebt het wel snel gedaan zeg. Ik wil ook een kamer in Amsterdam maar dat is écht niet makkelijk.