Saturday, March 14, 2009

Omdat het zonnetje weer scheen heb ik sinds lang weer een bezoekje aan de wekenlijkse rommelmarkt gebracht. Het was trouwens eindelijk warm genoeg om mijn zwarte jassen in te ruilen voor mijn grijze blazertje! Heerlijk vind ik dit. Toen dat de zon volop scheen was het eeecht warm. Met echt warm bedoel ik : 'je kan in een t-shirt buiten zijn zonder jas-warm'.
Ik was al bijna vergeten hoe fijn het is om me in de 'rommel' van andere mensen te verdiepen.
Maar in de winter is het helemaal niet fijn door de koude. En er staan meestal ook minder mensen dan in de zomer/lente.

Ik hou trouwens echt van tasjes. Maar liever geen tassen van een winkel(ketens,...). Vintage tassen zijn meer mijn ding. Het leuke aan de rommelmarkt is dat sommige dingen echt belachelijk goedkoop zijn. Voor vintage tassen die je daar voor 1 euro vind, betaal je 15 euro in de (vintage)winkel. Maar langs de andere kant moet je ook geluk hebben. De mooie dingetjes liggen eeecht niet voor het oprapen en soms moet je goed zoeken. Maar ik hou wel van goed zoeken,hihi. Het is het allemaal waard!

Mijn aanwinsten:


Tasje voor 1 euro!

Pakje van 7 kaarten. Die ik aan mijn vriend(innet)jes ga geven als ze verjaren!(1 euro)

Deze heb ik spijtig genoeg niet op de rommelmarkt gevonden. Maar hij is zo perfect dat ik die 19 euro's er wel voor over had(Klinkt nu heeeel veel als je de andere prijzen bekijkt,haha). Hij is dus van een vintage winkel en heb 'm nu inmiddels al een weekje.

2 comments:

Anonymous said...

De tasjes zijn echt super! Ik zou ook nog eens een keertje moeten gaan, das zo fijn en erna nog een koffietje gaan drinken :)
Ik was je nog vergeten te vragen wat voor camera je hebt gekocht. x

Anonymous said...

waar gaat gy naar de rommelmarkt ?
+ I love the bags :o
mijn beige is stuk gegaan donderdag :(