Wednesday, February 24, 2010

Kunstbende

Okej,eindelijk een beetje tijd om de kunstbende foto's te posten.
Ikzelf heb niks gewonnen,maar 2 vriendjes waardat'k een beetje met meegeholpen heb wel.
Daarom post ik hun "werk" ook even.
Ik ga beginnen met de modeshow van Nele:
(deze muziek even opzetten voordat je verder kijkt)

En ze heeft hiermee ook de kunstbende gewonnen. Ik erg blij natuurlijk. :D(nele:helemaal links)
Verder was er nog Simon(tweede van rechts)



Hij heeft met dit filmpje de tweede plaats behaald.

En als laatste nog mijn foto's:

Ik deed met de kunstbende mee om het eens meegemaakt te hebben,en niet echt om te winnen. Maar nu weet ik hoe leuk het allemaal is,wil ik eigenlijk wel winnen. Volgend jaar ga ik meer tijd en vooral creativiteit steken in mijn foto's!

1 comment:

Mirthe said...

Leuk zeg! Ik doe nu mee aan een soort kunstbende op school met fotografie en video en het is inderdaad echt briljant.