Thursday, August 26, 2010

Op 1 September heb ik mijn toelatingsexamen voor grafische. Ja,ik ga nog steeds naar Londen,maar wie weet kom ik pas terug na 1 September,dus als ik het nu al doe heb ik meer zekerheid. Als ik er niet zou door zijn weet ik ook al wat het juist inhoud en zo. Ik heb een tijdje geleden mij ingeschreven maar blijkbaar was dat niet gelukt en gisteren kreeg ik dus een mailtje aan dat het niet was gelukt en dat ik het opnieuw moest doen. En daarna kreeg ik meteen een mailtje met de opdracht. Moet hard doorwerken in het weekend nu,maar zal wel lukken hoop ik. Ik moet ook een visueel dagboek bijhouden,dus die foto's/dingen die ik maak zal ik hier wel posten.


Oja,heb mijn nieuwe lens sinds gisteren! Al wel probeer foto's gemaakt,maar die zijn het niet echt waard om te laten zien vind'k wegens te saai/te standaard. Zeer binnekort maak ik er wel goede leuke en speciale.

2 comments:

Jolien said...

ik mijn toelatingsproef pas de 14e september. Volgende week ergens zou ik een mailtje krijgen met mijn opdracht. Ben benieuwd!

veel succes alvast :)

Elisse said...

veel succes ermee! heb van mijn zusje de opdrachten eens gezien, en dat met die mythische figuren vond ik toch maar iets bizar.. ben benieuwd naar uw creatie!