Saturday, August 14, 2010




When i'm on a train or just on my bike I always notice such beautiful things around me. Many people probably don't pay attention to them but I always do. And sometimes when I have my canon with me,I make photos. Today was such a  beautiful day,beautiful weather although you can't see it on the photos.When I took them there was a  sunset,that's why it looks so dark. The reflection of the sky in the windows was the main reason why I took the photo. It was more obvious in real life though.

3 comments:

Anonymous said...

Hoe het huis eruit ziet op de foto, heeft het iets engs,dreigend. Ik vind het een mooie foto. Elke dag merk ik wel iets nieuws als ik ergens naar toe fiets waar ik al veel langs geweest ben, omdat ik veel te weinig aandacht besteed aan mijn omgeving.

Petite Annabel said...

Wat een prachtige foto, het heeft een bijzondere sfeer, mooi!

Unknown said...

Het is inderdaad moeilijk om zo'n prachtige sfeer vast te leggen!
Maar het is je goed gelukt, als je goed kijkt zie je inderdaad de weerspiegeling. Heb ik ook hoor, elke keer weer hele nieuwe dingen, ik ben veel te nieuwsgierig om niet naar me heen te kijken, haha, terwijl mede fietsers zich al vermaken met geroddel over jongens.
Lotte
(Het woord wat ik inmoet typen als beveiliging is 'rolmist'.Op een of andere manier vind ik hem heel erg bij je bericht passen, haha)